PYTANIA I ODPOWIEDZI (FAQ)

Kilka pytań, które najczęściej się pojawiają 

Oferta sklepu

Idea bawełny organicznej polega między innymi na przstrzeganiu ściśle określonych warunków rolniczych (np.brak chemikaliów). Cała uprawa przebiega wg “starych zasad”, głównie w rodzinnych małych gospodarstwach. Z uwagi na klimat , nie ma możliwości aby taka uprawa odbywała się w Polsce, czyli najczęściej są to kraje Azji.

Niektóre produkty np bluzy mają w składzie także poliester. Ale jest to poliester z recyklingu, czyli produkt dalej jest ekologiczny. Dla przykładu do produkcji bluzy B&C użyto 5 butelek 1,5l z recyklingu.

Zgodnie z regulaminem, klient ma proawa do zwrotu towaru w ciągu 14 bez podawania przyczyn.

Tak, mamy swój park maszynowy. Możemy wykonać różne formy zdobień tj. sitodruk, haft lub folię flex/flock. Jeśli potrzebujesz wycenę , napisz na mejla kontakt@czystabawelna.pl

Certyfikat to nie obrazek na metce, to ściśle określone normy jakie musi spełnić producent odzieży. Każdy producent ma konkretny numer licencji dla danego certyfikatu. Każdy certyfikat jest okresowo weryfikowany.

Bawełna organiczna rośnie wolno, bez żadnych chemikaliów, przyspieszaczy. Do jej uprawy potrzeba dużo mniej wody niż przy uprawach przemysłowych. Czyli jest to w pełni uprawa ekologiczna, przyjazna dla środowiska.

Bawełna organiczna w konwersji to w dużym skrócie bawełna uzyskiwana w okresie przejściowym/w trakcie certyfikacji gospodarstwa-producenta bawełny.

Ma ona dokładnie takie własciwości jak bawełna organiczna lecz nie ma jeszcze końcowego certyfikatu. To znaczy, że gospodarstwo realizuje już wszystkie założenia produkcji bawełny organicznej (np. bez pestycydów), ale czeka na formalne potwierdzenie i certyfikat.

Właśnie dlatego są certyfikaty, także odnoszące się do warunków pracy. Instytuty certyfikujące sprawdzają czy pracownicy mają godne warunki pracy, są odpowiednio opłacani lub czy nie są zatrudniane dzieci.

Realizacja zamówień

Zamówienia można dokonac poprzez kliknięcie “do koszyka” przy produkcie, który chcą Państwo nabyć. Prosimy zwrócić uwagę na właściwie dobrany kolor i rozmiar w momencie wrzucania do koszyka. Ewentualnie zmiany można jeszcze dokonać przy finalizacji zamówienia bądź poprzez zmianę zawartości koszyka (w prawym górnym rogu)

Finalizując zamówienie musimy podać dane do wysyłki, okreslić sposób dostawy oraz płatności.

Końcowym etapem składania zamówienia jest kliknięcie “KUPUJĘ I PŁACĘ”. Stosowna informacja zostaje także wysłana na podany przez klienta adres e-mail.

W opisie każdego produktu wstawilismy tabelkę z podanymi wymiarami produktu. Najczęściej jest to szerokość i długość produktu. Każdy z producentów zastrzega, iz mogą wystąpić odchylenia od podanych wymiarów (jednak nie większe niz +/- 2,5cm). W przypadku wątpliwości czy uzyskania dodatkowych informacji, prosimy o kontakt z naszym sklepem.

Zamówione produkty wysyłamy zarówno InPostem (kurier lub paczkomaty) jak i przez kuriera firmę DPD. Aktualne koszty dostawy podane są na stronie “dostawa”. 

W sklepie można dokonać zapłaty za zakupiony towar poprzez płatność przed wysyłką na konto (obsługuje firma Tpay.com) lub przy odbiorze przesyłki (za pobraniem).

Zakupiony towar można bez podania powodu zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy jednocześnie, aby produkt nie posiadał znamion użytkowania. Kwota za zakupiony towar zostanie zwrócona na podane przez klienta konto bankowe. (formularz zwrotu >>> )

Opcja paczkomatów jest ograniczona wagowo i ilościowo. 

Jeśli maja Państwo obawę, że zamówienie powinno być juz dostarczone, a wynika ze statusu zamówienia, że zostało ono już zrealizowane, prosimy o kontakt z naszym sklepem. Sprawdzimy u przewoźnika co się dzieje z przesyłką i przekażemy Państwu stosowną informację. Zdarza się czasami, że osoby doręczające przesyłkę mają problem z dostarczeniem przesyłki, zostawieniem awizo itp. Szczególnie ważne jest podawanie numeru telefonu w formularzu zamówienia.